8 תשובות
יש כמה סיבות.
1 - האנשים עוזבים.
2 - אם אתה רורה שרצחו אותך(ואת כולם) זה צ'יטים.
3 - זה גם יכול להיות בלי שום קשר ציטים.
1 - האנשים עוזבים.
2 - אם אתה רורה שרצחו אותך(ואת כולם) זה צ'יטים.
3 - זה גם יכול להיות בלי שום קשר ציטים.
שואל השאלה:
אה וואי זה ממש מעצבן
אה וואי זה ממש מעצבן
שואל השאלה:
מזה ציטים ? כמו האקר?
מזה ציטים ? כמו האקר?
כן לפעמים האקרים מתחברים והורסים את המשחק. שונאת את זה
אנשים עוזבים.. זה מעצבן
כי אנשים עוזבים את המשחק ואז לא נשאר אנשים להרוג
לי יש צ'יטים
אנונימי
באותו הנושא: