7 תשובות
יכול להיות לפעמים יש מורים מאנייקים שלא מקבלים
כן
תלוי במורה
המורה לגאוגרפיה שלי בחיים לא הייתה מקבלת
אבל יש מורות טובות
תלוי במורה
הגשתי מבחן באיחור של שעה אחרי הארכה :(
את במצב טוב.. אבל יש לפעמים מורים מעצבנים שלא יקבלו..
נראלי שכן הכל בסדר ;)))
כן ברור