5 תשובות
אני הייתי מפחדת מזה לגמרי
נורמלי
בשביל שתרגעי לפי היהדות (אם את מאמינה) כבר אין רוחות בארץ
בשביל שתרגעי לפי היהדות (אם את מאמינה) כבר אין רוחות בארץ
אנונימי
גם אני גרה ליד בית קברות אבל ממש מעל לבית קברות אני רואה את כל הקברים מהחלון וכול פעם שאני לבד בבית בלילה או ערה לבד בלילה אני מפחדתת
שואל השאלה:
אבל מה אני יכול לעשות בשביל לא לפחד?
אני לא מאמין בחיים אחרי המוות אבל עדיין משהו מלחיץ
אבל מה אני יכול לעשות בשביל לא לפחד?
אני לא מאמין בחיים אחרי המוות אבל עדיין משהו מלחיץ
אנונימי
תיצור קשר עם המתים
באותו הנושא: