6 תשובות
יא יב, ממש לא
אנונימית
בדרכ סוף יא - תחילת יב
וזה מופרד לחדרים של בנים, בנות
בסוף י"א
וכן חדר זוגי(שמעתי שיש בתי ספר שיש גם יותר)ולא אסור לערבב בנים בנות
לנו היה אמור להיות יא באוגוסט
אל תצפה אבל שזה יקרה עם המצב כרגע
ולא הם לא נותנים לבנים ובנות יחד אפילו בטיולים רגילים אז לפולין?
יא בדרך כלל
לא זה חדר של בדרך כלל 4 אנשים בערך וזה לא מעורבב בנים ובנות.
למרות שבתכלס מתגנבים לחדרים אחד של השני בלילה.
משתנה מבית ספר לבית ספר, יש כאלה שביא יש כאלה שביב. אני למשל יצאתי בסוף כיתה יא. זה ממש תלוי. וכן, זה חדר זוגי ובוחרים מראש, ולא, אי אפשר בן ובת בחדר. זה כמו טיול רגיל לכל דבר.