התחברות
הרשמה
אם אני קוראת לו "נסיך" זה נשמע פרינדזון? (זה התחליף שלי לחמוד בשבילו ואנחנו לא ביחד עדיין)
25 באוקטובר 2020, 16:45
friendzone
התאהבות
התחלות
כינויים
3 תשובות
זה בסדר
ו
וילון אמבטיה
שואל השאלה:
חיים שלי זה הכי פרינדזוןן
אנונימית
לא
למה הכל תפוס
באותו הנושא:
אם ידיד שלי נתן לי כיף זה אומר שזה פרינדזון?
שגבר קורא לי אחותי זה אומר שאני בפרינדזון?
שירים על פרינדזון?
האם יש בנות שחוטפות פרינדזון?
מה זה פרינדזון?
הקראש שלי קורא לי אחותי הקטנה עד כמה אני בפרינדזון ?
אם מישהו קורא למישהי בשם משפחה שלה היא בפרינדזון?
מה זה פרינדזון?
אם קוראים לכם/ן נסיך או נסיכה אתם/ן מתעצבנים/ות?
מה זה פרינדזון?
אם הוא קורא לי אחי.. אני בפרינדזון?