4 תשובות
הייתה לי בעיה כמה חודשים להתחבר למשו"ב מ*טאבלט* בגלל שהסיסמה נכרסה ומשום מה היה כתוב שהיא שגוייה כל הזמן. התקשרתי למשרד החינוך והם איפסו לי אותה(כמובן אחרי שחיכיתי 40 דקות בממתינה). אני יכולה לכתוב לך את המספר שאליו תריך להתקשר כדי לאפס סיסמה או שם משתמש של משרד החינוך. זה יכול לעזור לכם להתחבר למשו"ב.
שואל השאלה:
^אני יודע מה הסיסמה שלי, לכל הכיתה יש את הבעיה הזאת
אנונימי
ואיי, ופניתם למורה לגבי זה?