15 תשובות
ביבי ממש טוב ביחסי חוץ. עובדה תראה כמה הסכמי שלום כבר יש לנו השנה.
אני לא חושבת שאף אחד יוכל לנהל את המדינה המעפנה הזאת יותר טוב ממנו.
העלייה ברמת הקורונה זה באשמת החרדים והשמאלנים המפגינים. והרבה לא מקשיבים לסגר ולא לובשים מסכות. עניין הקורונה הוא בגלל שחצי מהמדינה הזאת אגואיסטים רצח. אם הם היו לובשים את המסכה, לא היה צריך סגר. אבל הם לא ילבשו מסכה ואז יתלוננו על ביבי. קחו טיפת אחריות, באמת. אם סבתות עם אסטמה יכולות ללבוש מסכה ל20 דקות גם אתם יכולים.
כל התיקים נגדו גם מתפרקים.
אני מאנונימי כי השמאלנים הרדיקלים בסטיפס מלחיצים ולא באלי שידעו מי אני.
אני לא חושבת שאף אחד יוכל לנהל את המדינה המעפנה הזאת יותר טוב ממנו.
העלייה ברמת הקורונה זה באשמת החרדים והשמאלנים המפגינים. והרבה לא מקשיבים לסגר ולא לובשים מסכות. עניין הקורונה הוא בגלל שחצי מהמדינה הזאת אגואיסטים רצח. אם הם היו לובשים את המסכה, לא היה צריך סגר. אבל הם לא ילבשו מסכה ואז יתלוננו על ביבי. קחו טיפת אחריות, באמת. אם סבתות עם אסטמה יכולות ללבוש מסכה ל20 דקות גם אתם יכולים.
כל התיקים נגדו גם מתפרקים.
אני מאנונימי כי השמאלנים הרדיקלים בסטיפס מלחיצים ולא באלי שידעו מי אני.
אנונימית
מה זה אתם
זה לא שכל השמאל הוא אותו הדבר
יש אנשים ויש אנשים
ואצל ביבי, גם אם תבכו שלא, יש הרבה זומבים שאומרים רק ביבי כי הוא ביבי ומקשיבים לכל מילה שלו
בגלל ביבי שמאלנים הפכו ל- "תומכים בפלסטין" ובולשיט כזה
אף אחד לא מבין כרגע בפוליטיקה, כולם הולכים כמו עיוורים אחרי פוליטיקאים (לאו דווקא ביבי אבל אצלו זה קורא הרבה)
אנחנו במצב פוליטי נוראי והגיע הזמן שכולם יתחילו להתעמק בזה לפני שהם מגבשים דעה
זה לא שכל השמאל הוא אותו הדבר
יש אנשים ויש אנשים
ואצל ביבי, גם אם תבכו שלא, יש הרבה זומבים שאומרים רק ביבי כי הוא ביבי ומקשיבים לכל מילה שלו
בגלל ביבי שמאלנים הפכו ל- "תומכים בפלסטין" ובולשיט כזה
אף אחד לא מבין כרגע בפוליטיקה, כולם הולכים כמו עיוורים אחרי פוליטיקאים (לאו דווקא ביבי אבל אצלו זה קורא הרבה)
אנחנו במצב פוליטי נוראי והגיע הזמן שכולם יתחילו להתעמק בזה לפני שהם מגבשים דעה
אני לא בעד אף אחד אבל אני אגיד ככה:
לחפש אשמים זה לא יעזור! ביבי לא יכול לגרום לאף אחד לשנוא מישהו או לאהוב מישהו זה בחירה של האדם עצמו בלבד! זה שאנחנו חיים בחברה של מושפעים שעל כל מילה של מישהו הם קופצים ואומרים "הוא צודק" בלי כל בסיס ודעה עצמית זה כבר בעיה של האנושות אבל לא של ביבי או גנץ או כל אחד אחר מהפוליטיקה
האזרחים אשמים באותה מידה!
לחפש אשמים זה לא יעזור! ביבי לא יכול לגרום לאף אחד לשנוא מישהו או לאהוב מישהו זה בחירה של האדם עצמו בלבד! זה שאנחנו חיים בחברה של מושפעים שעל כל מילה של מישהו הם קופצים ואומרים "הוא צודק" בלי כל בסיס ודעה עצמית זה כבר בעיה של האנושות אבל לא של ביבי או גנץ או כל אחד אחר מהפוליטיקה
האזרחים אשמים באותה מידה!
מה
ביבי ממש לא גרם לשנאה של הימנים לשמאל.. ואני יכולה להגיד אותו דבר על המון חברי כנסת שמלכלכים על הימנים המזרחים והבבונים (כך אתם מכנים אותנו).
לא מרביצים לאנשים בהפגנות כי הם מפגינים. מרביצים להם כי הם לא שומרים על ההנחיןת (לפני כמה ימים הייתה הפגנה מתחת לבית שלי,אף אחד לא שמר על ההנחיות,כולם היו עם מסיכה על הסנטר,קרובים אחד לשני,ורבים עם שוטרים שמעירים להם
אף אחד לא אמר שכל מי שנגד ביבי שמאלני אני בעצמי לא בעדו ואני ימנית
ביבי ממש לא גרם לשנאה של הימנים לשמאל.. ואני יכולה להגיד אותו דבר על המון חברי כנסת שמלכלכים על הימנים המזרחים והבבונים (כך אתם מכנים אותנו).
לא מרביצים לאנשים בהפגנות כי הם מפגינים. מרביצים להם כי הם לא שומרים על ההנחיןת (לפני כמה ימים הייתה הפגנה מתחת לבית שלי,אף אחד לא שמר על ההנחיות,כולם היו עם מסיכה על הסנטר,קרובים אחד לשני,ורבים עם שוטרים שמעירים להם
אף אחד לא אמר שכל מי שנגד ביבי שמאלני אני בעצמי לא בעדו ואני ימנית
סבתא שלי לא גרה איתי בבית וראיתי אותה בדיוק פעם אחת מאז תחילת הסגר הראשון וגם אז זה היה אחרי שהייתי בבידוד שבועיים
אני חושבת שאני שומרת עלייה מספיק טוב
אני חושבת שאני שומרת עלייה מספיק טוב
אנונימית
אנשים מאמינים במה שהם רוצים להאמין בו
הוא פשוט יודע לגרום לאנשים להאמין במה שהוא אומר
הוא פשוט יודע לגרום לאנשים להאמין במה שהוא אומר
^ דיי עם האתם הזה כבר אנחנו לא אחראים על מעשים של שמאלנים אחרים
רבין הצליח להביא שלום עם מדינה עוינת שהייתה בין האויבים הגדולים ביותר באותו הזמן כאשר המדינה הייתה קטנה וחלשה
עכשיו אנחנו מדינה מפותחת שממש שווה לעשות איתה שלום
לא ביבי עשה את השלום, וגם לא ראיס
טראמפ עשה את השלום בין שני חברים מאוד טובים שלו
ומה שקורה עכשיו הוא התפתחות ישראל
כולם רוצים להיות חבר של מישהו חזק, גם אם ראש הממשלה היה ארנב
השלום של ביבי קל, השלום של רבין היה קשה
ושוב, תפסיק עם האתם
אנחנו לא לוקחים אחריות
האנשים שמפגינים נלחמים על הדעות שלהם
הם לא רוצים להחליף ראש ממשלה וזהו, הם רוצים שראש הממשלה יהיה מתאים
וראש הממשלה הנוכחי לא נראה להם מתאים
רבין הצליח להביא שלום עם מדינה עוינת שהייתה בין האויבים הגדולים ביותר באותו הזמן כאשר המדינה הייתה קטנה וחלשה
עכשיו אנחנו מדינה מפותחת שממש שווה לעשות איתה שלום
לא ביבי עשה את השלום, וגם לא ראיס
טראמפ עשה את השלום בין שני חברים מאוד טובים שלו
ומה שקורה עכשיו הוא התפתחות ישראל
כולם רוצים להיות חבר של מישהו חזק, גם אם ראש הממשלה היה ארנב
השלום של ביבי קל, השלום של רבין היה קשה
ושוב, תפסיק עם האתם
אנחנו לא לוקחים אחריות
האנשים שמפגינים נלחמים על הדעות שלהם
הם לא רוצים להחליף ראש ממשלה וזהו, הם רוצים שראש הממשלה יהיה מתאים
וראש הממשלה הנוכחי לא נראה להם מתאים
אין לך מה להגיד אז אתה מוותר
עזבי
הם סתם מושפעים מהתקשורת
לכו ללק לאחמד טיבי מגעולים
הם סתם מושפעים מהתקשורת
לכו ללק לאחמד טיבי מגעולים
מסכים עם שואל השאלה
ביבי גרם לשנאה בין הימין לשמאל חד משמעית
ביבי גרם לשנאה בין הימין לשמאל חד משמעית
אין לי כוח
סלחי לי, את ממש חצופה...
את זה שלא מביאה רושם טוב של הימין
לכי ללקק להומופובים מש"ס עם כבר ;)
סלחי לי, את ממש חצופה...
את זה שלא מביאה רושם טוב של הימין
לכי ללקק להומופובים מש"ס עם כבר ;)
אני לא שמאלנית
פאק איט
אני כנראה יותר ימנית ממך
פאק איט
אני כנראה יותר ימנית ממך
אנונימית
אנשים, אנשים
אתם פשוט חיים בתוך בועה
הוא גרם לכל השנאה הזאת
בחיים
אבל בחיים לא היה בישראל כזה בלגן וכזאת שנאה אחד כלפי השני (אני לא מדברת רק על ימי הקורונה כן?) אולי חוץ מההפגנות נגד רבין וגם שם הוא היה גורם הסתה מרכזי
שתהיו בעניין
לחכות שהקורונה תעבור? חמודים יקרים, זכותנו הבסיסית להפגין, במיוחד כשאנחנו שומרים על הנחיות, הקורונה לא תעבור בזמן הקרוב עם ההתנהלות הדפוקה של הממשלה. מה הבעיה לחכות כמה חודשים? תגיד אתה רציני? אתה יודע מה אפשר לעשות בכמה חודשים? בכמה חודשים המשטר יכול להפוך לדיקטטורי.
לא רוצים לחכות כמה חודשים, רוצים להביע את דעתנו. זכותנו.
אתה תישאר בבית בזמן שאנחנו נשנה דברים.
אתם פשוט חיים בתוך בועה
הוא גרם לכל השנאה הזאת
בחיים
אבל בחיים לא היה בישראל כזה בלגן וכזאת שנאה אחד כלפי השני (אני לא מדברת רק על ימי הקורונה כן?) אולי חוץ מההפגנות נגד רבין וגם שם הוא היה גורם הסתה מרכזי
שתהיו בעניין
לחכות שהקורונה תעבור? חמודים יקרים, זכותנו הבסיסית להפגין, במיוחד כשאנחנו שומרים על הנחיות, הקורונה לא תעבור בזמן הקרוב עם ההתנהלות הדפוקה של הממשלה. מה הבעיה לחכות כמה חודשים? תגיד אתה רציני? אתה יודע מה אפשר לעשות בכמה חודשים? בכמה חודשים המשטר יכול להפוך לדיקטטורי.
לא רוצים לחכות כמה חודשים, רוצים להביע את דעתנו. זכותנו.
אתה תישאר בבית בזמן שאנחנו נשנה דברים.
אנונימית
שואל השאלה:
אם אתה פוחד על סבתא שלך כולם פוחדים על סבתא שלהם
אתה יכו לעשות את כל המאמץ להיות עם מסכה זה שמישהו לא שם מסכה א לא קשור להפגנות לחרדים לשום דבר זה רק מסכן אותו ואת מי שהוא לידם אם אתה אומר שאנשים לא שמעם מסכה לך זה עוזר? לא, אם אתה שם מסכה אז זה לא קשור אליך מה שקורה וכל הכבוד שאתה שומר על ההנחיות.
וכן המשטר הופך לדיקטטורי הגל השני נגרם עקב זה שהממשלה מושחתת. לפתוח את הכל בבת אחת ממש אבל ממש לא לגיטימי אוקיי עבר שוב סגר מה זה מצב חירום מה זה מצב חירום צריך אנשים כדי להחליט זאת מדינה דמוקרטית. ובבחירות האחרונות ביבי לא נבחר. הרב לא בחרו ביבי הוא לא צריך להיות ראש ממשלה לפי הכלל אם לא הרב בחרו בו.
כן הוא מחליט החלטות אפילו בלי לשתף את המדינה ועושה עסקאות מאחורי הגב של אנשים אני פעם הייתי בעד עכשיו ממש נגד
באיזה קטע לבן אדם יש משפט והוא לא מגיע למשפט זה פשוט לא דמוקרטיה. זה בגלל שיש מישהו שהוא "עליון" אז מוותרים לו?
לו מותר ולנו אסור? זה לא הגיוני ולא צריך לקרות
מה זה למה זה כתב לי אנונימית אני בן זה נדפק אני אומר לכם
אם אתה פוחד על סבתא שלך כולם פוחדים על סבתא שלהם
אתה יכו לעשות את כל המאמץ להיות עם מסכה זה שמישהו לא שם מסכה א לא קשור להפגנות לחרדים לשום דבר זה רק מסכן אותו ואת מי שהוא לידם אם אתה אומר שאנשים לא שמעם מסכה לך זה עוזר? לא, אם אתה שם מסכה אז זה לא קשור אליך מה שקורה וכל הכבוד שאתה שומר על ההנחיות.
וכן המשטר הופך לדיקטטורי הגל השני נגרם עקב זה שהממשלה מושחתת. לפתוח את הכל בבת אחת ממש אבל ממש לא לגיטימי אוקיי עבר שוב סגר מה זה מצב חירום מה זה מצב חירום צריך אנשים כדי להחליט זאת מדינה דמוקרטית. ובבחירות האחרונות ביבי לא נבחר. הרב לא בחרו ביבי הוא לא צריך להיות ראש ממשלה לפי הכלל אם לא הרב בחרו בו.
כן הוא מחליט החלטות אפילו בלי לשתף את המדינה ועושה עסקאות מאחורי הגב של אנשים אני פעם הייתי בעד עכשיו ממש נגד
באיזה קטע לבן אדם יש משפט והוא לא מגיע למשפט זה פשוט לא דמוקרטיה. זה בגלל שיש מישהו שהוא "עליון" אז מוותרים לו?
לו מותר ולנו אסור? זה לא הגיוני ולא צריך לקרות
מה זה למה זה כתב לי אנונימית אני בן זה נדפק אני אומר לכם
אנונימית
מסכימה