5 תשובות
אני אוהבת
יש לי אותו
יש לי אותו
אם יש לו תריח של הקרם אני לא אוהבת אותו
אני אוהבת את הכחול/הזהב מושלמים
אני אוהבת את הכחול/הזהב מושלמים
הכי טוב מכולם.זה לאב ספל זה בריח מרמלדת אפרסק ודובדבן
אנונימית
ריח ממש טוב אבל הוא לא נשאר הרבה זמן
אני פחות התחברתי לריח הזה
באותו הנושא: