10 תשובות
שואל השאלה:
כבר מאתמול זה ככה
כבר מאתמול זה ככה
אנונימי
גם לי היה על איזה יבשת אתה?
כנל
האקרים/עומס יתר
האקרים/עומס יתר
זה האקרים
שואל השאלה:
כל היבשות ניסיתי
כל היבשות ניסיתי
אנונימי
יש לי מלא בעיות בנוט אמריקה ובאירופה באסיה אין לי בכלל תנסה לעבור לאסיה
שואל השאלה:
אני גם עברתי לאסיה אבל הפינג שם הורג אותי
אני גם עברתי לאסיה אבל הפינג שם הורג אותי
אנונימי
שואל השאלה:
מלא תקיעוץ וקריסות
מלא תקיעוץ וקריסות
אנונימי
כע אבל בנוט אמריקה אי אפשר לשחק בכלל זה מוציא אותך מכל המשחקים אז עדיף כבר לשחק באסיה
דרך אגב אמונגס עשיתי היום שיטה שהתהפך המפה וכל דבר היה בצד הנגדי לו
באותו הנושא: