22 תשובות
25 ככה
28
23,24
26
בת כמה את ?
בת כמה את ?
שואל השאלה:
17
17
אנונימית
מקסימום 28 לדעתי
לי 23 זה מוקדם מידי וגם אחותי את עדיין תיהיי באוניברסיטה זה יהיה קשה
לי 23 זה מוקדם מידי וגם אחותי את עדיין תיהיי באוניברסיטה זה יהיה קשה
87
30
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת, שילדים זה אור, זה אושר.
ובגיל 40 הילדים גדולים ואז אפשר לחיות את החיים.
אני פשוט חושבת, שילדים זה אור, זה אושר.
ובגיל 40 הילדים גדולים ואז אפשר לחיות את החיים.
אנונימית
20+
28
לא לפני 30 זה בטוח
אבל אני גם לא רוצה אז זה לא משנה
אבל אני גם לא רוצה אז זה לא משנה
אני לא רוצה ילד בזמן שאני עושה תואר
אז אם אני אתגייס בגיל 27,28
ואם אני אצליח לא להתגייס אז בגיל 24,25
אז אם אני אתגייס בגיל 27,28
ואם אני אצליח לא להתגייס אז בגיל 24,25
9 חודשים אחרי החתונה.
אתחתן מתי שאפגוש את אשתי ושנינו נסכים לזה, אז יכול להיות גם 20.
אתחתן מתי שאפגוש את אשתי ושנינו נסכים לזה, אז יכול להיות גם 20.
של המינימום
24, 23
25 26
חושבת גם כמו שואלת השאלה
25 מינימום
אף פעם לא
אנונימי
באותו הנושא: