22 תשובות
25 ככה
28
26
בת כמה את ?
שואל השאלה:
17
אנונימית
מקסימום 28 לדעתי
לי 23 זה מוקדם מידי וגם אחותי את עדיין תיהיי באוניברסיטה זה יהיה קשה
30
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת, שילדים זה אור, זה אושר.
ובגיל 40 הילדים גדולים ואז אפשר לחיות את החיים.
אנונימית
28
לא לפני 30 זה בטוח
אבל אני גם לא רוצה אז זה לא משנה
25 מינימום
של המינימום
אני לא רוצה ילד בזמן שאני עושה תואר
אז אם אני אתגייס בגיל 27,28
ואם אני אצליח לא להתגייס אז בגיל 24,25
9 חודשים אחרי החתונה.
אתחתן מתי שאפגוש את אשתי ושנינו נסכים לזה, אז יכול להיות גם 20.
אף פעם לא
אנונימי
25 26
חושבת גם כמו שואלת השאלה