40 תשובות
את ממש צודקת
אני בוחרת ביבי בגלל שאני יודעת שאם זה לא ביבי זה גנץ
ואני מעדיפה את ביבי מגנץ
כאילו לא אני בוחרת אבל אני מעדיפה שראש הממשלה יהיה ביבי
ואני מעדיפה את ביבי מגנץ
כאילו לא אני בוחרת אבל אני מעדיפה שראש הממשלה יהיה ביבי
אנונימית
שואל השאלה:
אני אמרתי שנאה בין ממנים לשמאלנים אבל התכוונתי בין כולם.
כשביבי לקח את דעת הרב והלך עם "הרב", הדתיים, מאמינים וכל זה כי הם ההרב במדינה שלנו יש לו רמת אייקיו גבוה והוא יודע למצוא קהל ולדבר ממש טוב.
כשביבי בחר להיות "לצידם" הוא בעצם עושה "העדפות" ביבי החליט שיהיה סגר מתאריך מסויים הגיעו הדתיים אמרו לו אם אתה לא מזיז את זה אנחנו לא נבחר בך אז הוא דחה את הסגר בשבועיים.
הוא גורם לאנשים לשנוא אותו בדברים שהוא עושה ובעיני חלק מהאנשים זה לא בסדר שבן אדם אחד יחליט על כל המדינה כי בוא אי אפשר להתחרות מגדו הוא חזק ממש
בקיצור הוא מסית אנשים בעדו ואנשים נגדו וישראל זאת מדינה של סליחה אבל ערסים ואגואיסטים כולם אחד אחד והוא יצר כל כך הרבה שנאה בין אחד לשני שזה הגיע לרמה של מכות שנאה רוע ניתוק קשרים חוסר כבוד נו אני לא מורה אבל כשבן אדם כזה מוביל שנאה אחד בין השני זה מזעזע לדעתי ולהפגין זה חלק מדמוקרטיה והוא אסר על זה אנשים המשיכו ואז הכו אותם ילדה הגיעה לבית חולים עם אבנים בפרצוף ומישהו עם 8 צלעות שבורות וזקנה בת 80 על כסא גלגלים שגם עליה זרקו משהו מהאוטו
למה שאנשים יתנהגו ככה אל מפגינים? והפוך!!
כאילו הבן אדם יצר שנאה זהו.
עכשיו סוף סוף אני אומרץ את דעתי
אני חושבת שאף אחד לא מתאים להיות ראש ממשלה המדינה אבודה עם ביבי או בלי ביבי עם גנץ או בלי גנץ כל אחד יותר גרוע מהשני לדעתי.
אני אמרתי שנאה בין ממנים לשמאלנים אבל התכוונתי בין כולם.
כשביבי לקח את דעת הרב והלך עם "הרב", הדתיים, מאמינים וכל זה כי הם ההרב במדינה שלנו יש לו רמת אייקיו גבוה והוא יודע למצוא קהל ולדבר ממש טוב.
כשביבי בחר להיות "לצידם" הוא בעצם עושה "העדפות" ביבי החליט שיהיה סגר מתאריך מסויים הגיעו הדתיים אמרו לו אם אתה לא מזיז את זה אנחנו לא נבחר בך אז הוא דחה את הסגר בשבועיים.
הוא גורם לאנשים לשנוא אותו בדברים שהוא עושה ובעיני חלק מהאנשים זה לא בסדר שבן אדם אחד יחליט על כל המדינה כי בוא אי אפשר להתחרות מגדו הוא חזק ממש
בקיצור הוא מסית אנשים בעדו ואנשים נגדו וישראל זאת מדינה של סליחה אבל ערסים ואגואיסטים כולם אחד אחד והוא יצר כל כך הרבה שנאה בין אחד לשני שזה הגיע לרמה של מכות שנאה רוע ניתוק קשרים חוסר כבוד נו אני לא מורה אבל כשבן אדם כזה מוביל שנאה אחד בין השני זה מזעזע לדעתי ולהפגין זה חלק מדמוקרטיה והוא אסר על זה אנשים המשיכו ואז הכו אותם ילדה הגיעה לבית חולים עם אבנים בפרצוף ומישהו עם 8 צלעות שבורות וזקנה בת 80 על כסא גלגלים שגם עליה זרקו משהו מהאוטו
למה שאנשים יתנהגו ככה אל מפגינים? והפוך!!
כאילו הבן אדם יצר שנאה זהו.
עכשיו סוף סוף אני אומרץ את דעתי
אני חושבת שאף אחד לא מתאים להיות ראש ממשלה המדינה אבודה עם ביבי או בלי ביבי עם גנץ או בלי גנץ כל אחד יותר גרוע מהשני לדעתי.
כל דבר ביבי אשם אה? עוד מעט תאשימי אותו שיש לך עצירות לא?
יאללה חלאס עם הבלבולי מוח שלכם נו באמת. כל דבר ביבי אשם? אם לא הייתם הולכים המפגינים כמו לא יודעת מה אולי הקורונה הזאת הייתה נגמרת כבר , אבל לא , חס וחלילה , לשנוא את ביבי יותר חשוב , לא אומרת שאי אפשר ללכת להפגין , אבל אולי תחכו קצת?! שהקורונה הזאת תגמר? אבל לא להאשים את ביבי במיליון דברים שהוא לא עשה זה יותר טוב נכון?
ביבי הוא מושחת והוא גם כושל שצריך לעוף מהתפקיד
עוד אחד בלי מוח
לך אין מוח הוא ראש ממשלה עם 3 תיקים פליליים ועוד אחד עם צוללות ואני לא שמאלני אם את חושבת
והקורונה לא הייתה נגמרת כי לא נדבקים רק בהפגנות
נשמה , אדם חף מפשע עד שהוכח אשמתו , עד שאין לך הוכחה אל תדבר אוקיי? אוקיי
הוא כושל הוא לא יכול לצפות בקורונה שנקשיב לו שהוא בעצמו לא מקשיב
בטח בטח הוחיכו כבר שהוא מכר צוללות למצרים תמורת מיליונים מגרמניה החליטו לסגור את זה כדי לא להרוס את ביטחון המדינה
הוא עשה את זה בשביל המדינה, זה מה שאתם לא מבינים , כל דבר שהוא אי פעם עשה היה בשבילנו , ואתם לא מעריכים כלום , עזבו נמאס לי לחזור על זה כל פעם מחדש
הוא שם עלינו ז*ן אכפת לו רק מהכיסא שלו
מה הוא עשה הביא למצרים נשק זה מה שהוא עשה
סגור , תלך תלמד קצת על כל מה שהוא עשה אי פעם למדינת ישראל ואז דבר
מה הוא עשה?
תחקור קצת
תגידי לי נו מה הוא עשה חוץ מהשלום שזה היה דווקא טוב ומוצלח
עלק ימני הביא ללבנונים טיפול פה וגם למחבלים
למרות שאין עוד אפשרויות חוץ ממנו אז יאללה רק ביבי בקלפי
הוא הביא אותנו לפני הקורונה בין המדינות במצב הכלכלי הכי טוב בעולם , יוקר המחיה פחת בהרבה מאוד ממה שהיה בזכותו
מספר העניים בחברה ירד רק בזכותו
מספר העניים בחברה ירד רק בזכותו
למה נתת לי לנאום 200 שנה אם בסוף תשים ביבי לא הבנתי
נראלי שבזה את לא צודקת הסגר הביא יותר עניינים אם כבר
אני שם ביבי כי אין עוד אופציות
אני תמיד צודקת
*עניים
נכון ואין מה לעשות הוא הראש ממשלה הכי טוב שהיה לישראל אי פעם ועד שאין מישהו מספיק טוב להחליף אותו הוא לא ילך
לא יודע אם הכי טוב אי פעם אני יודע שעכשיו הוא האופציה היחידה
אני לא מעריץ של ביבי ולא לוקח חלק בימנים שמולאנים.. אבל איך הוא אשם במריבה בינהים? אני ממש רוצה לדעת איך ביבי קשור לזה, ואם הוא באמת קשור לזה..
נכון!
שואל השאלה:
הוא לקח כסף לכיס שלו גם זה הייה בשבילנו?
אם הוא לא היה מחליט בעצמו על עסקאות עם מדינות אחרות ומשתף לפחות או אומר על זה משהו זה בסדר אבל מאחורי הגב זה ממש לא הוא גרם לשנאה ביני לבינך רואה? אז לא מאשימים אץ ביבי בכל דבר מאשימים אץ ביבי במה שהוא כן עשה הוא עשה גם מלא דברים טובים למדינה אבל אם הוא עשה דברים רעים או גרועים בטירוף זה תא טוב.
מדינה מושחתת. לא הוא. המדינה.
הוא לקח כסף לכיס שלו גם זה הייה בשבילנו?
אם הוא לא היה מחליט בעצמו על עסקאות עם מדינות אחרות ומשתף לפחות או אומר על זה משהו זה בסדר אבל מאחורי הגב זה ממש לא הוא גרם לשנאה ביני לבינך רואה? אז לא מאשימים אץ ביבי בכל דבר מאשימים אץ ביבי במה שהוא כן עשה הוא עשה גם מלא דברים טובים למדינה אבל אם הוא עשה דברים רעים או גרועים בטירוף זה תא טוב.
מדינה מושחתת. לא הוא. המדינה.
בוא ניראה אם גנץ היה מנהל פה כאילו משו היה זז במדינה .. זה לא חכמה לבוא לעשות הפגנות ולהיתלונן בוא ניראה אותכם חכמים
אני תמיד צודקת, "הוא עשה את זה בשביל המדינה" - באמת?! יכולה להרחיב ולפרט לנו? מה טובת המדינה בכך שמצרים תקבל את אותן צוללות שאנחנו מקבלים? איך ביטול היתרון שלנו הוא לטובת המדינה? ואם זה לטובת המדינה, מדוע אף אחד לא ידע מזה?! שר הביטחון? הרמטכ"ל? קבינט בטחוני? ממשלה? כנסת? ואם זה לטובת המדינה ואף אחד לא יכול לדעת מזה, אז איך קונים צוללת דווקא מחברה שהנציג שלה מקורב לביבי? נציג שקיבל עמלה של 10 מיליון אירו, כן? וזה בלי קשר בכלל כמובן למניות שהיו לביבי בחברה שמייצרת עבור הצוללות, נכון? הכל לטובתנו. או שאולי שיקרו לך. רק אולי. לא בטוח. אבל אם אני הייתי מעריץ ראש ממשלה, הייתי לפחות בודק את עצמי.
אני רושם בשני המינים כי רשום "גדולה מהחיים" שזה נקבה, ואז רשום למעלה "שואל השאלה" אז אני מבולבל
כל החכמים הגדולים פה שחושבים שרק ביבי מושחת שיהיה לכם את גנץ או מישו איר תבינו מזה אנשים מושתחים .. רוב אנשי ממשלה הם מושחתים זה החיים אין מה לעשות ולבוא להיתלונן על כל צעד שהם עשו זה לא חכם בשיט תנסו קצת לצאת מהקופסא במקום להיתווכח פה ולהבין שיכול להיות שביבי דואג לנו ואנחנו פה אשמים בהדבקות בזה שבאים 1000 אנשים מנתחת לבית שלי ועושים הפגנות זה בעיה שלנו לא של ביבי
שואל השאלה:
אף אחד לא אמר שרק ביבי מושחת גם גנץ וגם כל מועמד אחר אף אחד לדעתי ואני חוזרת לדעתי לא טוב כדי להיות אחראי על מדינה שלמה או לפחות המדינה שלנו
הוא עשה דברים מדהימים ועשה גם דברים מזעזעים ואני חושבת שנכון מותר לטעות אבל למה נותנים לו העדפה? למה לו מותר ל צבע דברים מאחורי הגב למכור דברים של המדינה או אפילו לקחת כסף מהמדינה לכיס שלו ולי אסור? כי אצלי הייתי יושבת על זה כמה שנים בכלא וכשהוא עשה אותו דבר הוא נמצא בראש של המדינה ומדריך אותה קובע מה עושים הוא ראש ממשלה!!!
איך ביבי דואג לנו בזה?
אף אחד לא אמר שרק ביבי מושחת גם גנץ וגם כל מועמד אחר אף אחד לדעתי ואני חוזרת לדעתי לא טוב כדי להיות אחראי על מדינה שלמה או לפחות המדינה שלנו
הוא עשה דברים מדהימים ועשה גם דברים מזעזעים ואני חושבת שנכון מותר לטעות אבל למה נותנים לו העדפה? למה לו מותר ל צבע דברים מאחורי הגב למכור דברים של המדינה או אפילו לקחת כסף מהמדינה לכיס שלו ולי אסור? כי אצלי הייתי יושבת על זה כמה שנים בכלא וכשהוא עשה אותו דבר הוא נמצא בראש של המדינה ומדריך אותה קובע מה עושים הוא ראש ממשלה!!!
איך ביבי דואג לנו בזה?
את טועה ברמות ביבי הביא את המדינה למצב הכי טוב שהיא הייתה והוא הראש ממשלה הכי טוב שהיה בישראל אלה שעושים את ההפגנות הם אשמים כי הם מחפשים בלגן והם חולי נפש כי הם אומרים שבגלל ביבי התחלואה של הקורונה עולה ובינתיים הם מתקהלים ואני לא יודע כמה את או אתה רואה חדשות אבל רוב השמאלנים זבלות שאלו אפילו כמה שמאלנים מה היו מעדיפים שביבי ילך או הקורונה הם אמרו קודם ביבי יהיה באדמה אחרי זה הקורונה תלך מה שמעיד על הטיפשות שלהם
שואל/ת השאלה הסביר/ה ממש טוב למה ביבי עשה דברים רעים, אני מודע גם לדברים הטובים.. אז הוא מאוד שנוי במחלוקת. כמו הורדוס אם תשאלו אותי
אני בידיוק סיימתי עבודה בהסטוריה והורדוס היה מנהיג טוב, בנה את בית המקדש השני אבל רצח כל אחד שיכל לקחת את הכס ממנו, אפילו את אישתו ואת בניו, והוא עדיין נחשב מלך ישראל לאותה התקופה אז אם זה ההגדרה למלך אז צריך להוסיף תמונה של ביבי לערך.
אבל אם ההגדרה הוא אחד שיעשה הכל לטובת כולם לפניו, אז ביבי זה לא רק בגלל הסיפור עם הדתיים. אבל תאמת גם גנץ לא טוב ואין לנו ראש ממשלה טוב. אולי במקום להגיד ביבי עשה את זה ואתם סתם יוצאים על ביבי אשכרה תעזבו את הנושא כי הנושא הוא בעייתי. לא היה פיתרון, והעתיד לא מראה על פיתרון.
אני בידיוק סיימתי עבודה בהסטוריה והורדוס היה מנהיג טוב, בנה את בית המקדש השני אבל רצח כל אחד שיכל לקחת את הכס ממנו, אפילו את אישתו ואת בניו, והוא עדיין נחשב מלך ישראל לאותה התקופה אז אם זה ההגדרה למלך אז צריך להוסיף תמונה של ביבי לערך.
אבל אם ההגדרה הוא אחד שיעשה הכל לטובת כולם לפניו, אז ביבי זה לא רק בגלל הסיפור עם הדתיים. אבל תאמת גם גנץ לא טוב ואין לנו ראש ממשלה טוב. אולי במקום להגיד ביבי עשה את זה ואתם סתם יוצאים על ביבי אשכרה תעזבו את הנושא כי הנושא הוא בעייתי. לא היה פיתרון, והעתיד לא מראה על פיתרון.
רק ביביי
אנונימית