6 תשובות
הגרוע ביותר קורה לטובים ביותר.
איך זה שלי אין חבר?
אני בת,וגם אני כמוך בדיוק.
אני הפסקתי לחפש,אני חושבת שזה פשוט בא לבד-בדיוק כשאתה מפסיק לחפש.
אני הפסקתי לחפש,אני חושבת שזה פשוט בא לבד-בדיוק כשאתה מפסיק לחפש.
אנונימית
נו הנה מצאתם אחד את השניה^^
אם אתם באמת רוצים זוגיות אתה תתחיל לכתוב לה ואת תעני לו
אם אתם באמת רוצים זוגיות אתה תתחיל לכתוב לה ואת תעני לו
אנונימית את כל כך צודקת שזה מפחיד
אנונימי
זה פשוט יבוא בזמן המתאים,
אני בטוחה שגם לך תהיה בת זוג,
וזה ענין של תקופות... אולי עוד כמה זמן מי שאתה רואה עכשיו שיש להם בנות זוג לא יהיה להם ולך כן יהיה,
זה תלוי בתקופות
אני בטוחה שגם לך תהיה בת זוג,
וזה ענין של תקופות... אולי עוד כמה זמן מי שאתה רואה עכשיו שיש להם בנות זוג לא יהיה להם ולך כן יהיה,
זה תלוי בתקופות
אנונימית
באותו הנושא: