3 תשובות
עם חברות טובות שלך, בבית שלך.
מזל טוב קצת מוקדם(:
מזל טוב קצת מוקדם(:
אף אחד לא ממש חגג..
אבל נגמר הסגר ודברים טיפה נפתחו..
אפשר גם לשבת סתם עם חברים.
אבל נגמר הסגר ודברים טיפה נפתחו..
אפשר גם לשבת סתם עם חברים.
בבית
באותו הנושא: