3 תשובות
עם חברות טובות שלך, בבית שלך.
מזל טוב קצת מוקדם(:
אף אחד לא ממש חגג..
אבל נגמר הסגר ודברים טיפה נפתחו..
אפשר גם לשבת סתם עם חברים.