3 תשובות
אני הייתי נמנעת מלהתנשק.. לא חסר אנשים חצופים שהם חולי קורונה שיוצאים מהבית למרות שהם חולים
הי אנונימית, כמה שיותר לדחות בגלל המצב, ושכולם משתדלים לצאת פחות מהבית.. אבל אם בכל זאת תצאו, חייב מסיכה, (קנס אם תופסים אותך ואתם בלי, אפילו לרגע..) עדיף לשבת קצת רחוק, לא חייב 2 מטר לדעתי אבל עם ריחוק, ועדיף לא להתנשק. אם הוא כן נדבק, זה 100% יעבור אלייך אם תתנשקו אז אל תקחי סיכון של 100 אחוז.
זה שהם יתנשקו גם אם הוא חולה או היא, לא אומר שהם ידבקו
באותו הנושא: