4 תשובות
כן, לגמרי.
האמת שזה כבר היה והיא רק עושה את זה גרוע יותר.
לגמרי, החריפה שסע שכבר שהיה קיים
להאשים את הקורונה זה לא מדוייק.
הקורונה היא וירוס, משמע שחוץ מלגרום למחלה בגוף היא לא עושה יותר מזה :))
אכן מה שכן היא מציפה הרבה נושאים כואבים בחברה הישראלית שמובילים לפילוג