8 תשובות
כן זה סבבה ויש לך עוד לגבוה
רזה
זה בסדר גמור. ♥
אנורקס
אנונימי
אתה שוקל כמו שצריך לגובה שלך, ואל תדאג אתה עוד תגבה
בנים מתפתחים לאט אז יש לך עוד זמן, ובמיוחד אם אתה רק בן 14
בנים מתפתחים לאט אז יש לך עוד זמן, ובמיוחד אם אתה רק בן 14
שואל השאלה:
מה אנרוקס מהה?
וואלה מילה יש לי ת'גוף הכי יפה פה
מה אנרוקס מהה?
וואלה מילה יש לי ת'גוף הכי יפה פה
אנונימי
שואל השאלה:
ותודה למי שענה:)
ותודה למי שענה:)
אנונימי
אחי אתה רזה מאוד!
באותו הנושא: