8 תשובות
כן זה סבבה ויש לך עוד לגבוה
רזה
זה בסדר גמור. ♥
אנורקס
אנונימי
אתה שוקל כמו שצריך לגובה שלך, ואל תדאג אתה עוד תגבה
בנים מתפתחים לאט אז יש לך עוד זמן, ובמיוחד אם אתה רק בן 14
שואל השאלה:
מה אנרוקס מהה?
וואלה מילה יש לי ת'גוף הכי יפה פה
אנונימי
שואל השאלה:
ותודה למי שענה:)
אנונימי
אחי אתה רזה מאוד!