7 תשובות
לא
מה הטעם לשתות יין ולהשתכר אם זה לא טעים לך.
אבל תעשי מה שבא לך חח
מה הטעם לשתות יין ולהשתכר אם זה לא טעים לך.
אבל תעשי מה שבא לך חח
בקושי משתכרים מיין אבל נראה לי לבד מבאס קצת
אנונימית
אם יש לו טעם רע ישמצב הוא מקולקל או משהו
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי חצי בקבוק או יותר וחח תאמת שהוא גם מסריח אבל אני מתה להשתכר שאלוהים יעזור לי עם הקורונה הזאת היין הזה זה כל האלכוהול שיש לי בבית
יש לי חצי בקבוק או יותר וחח תאמת שהוא גם מסריח אבל אני מתה להשתכר שאלוהים יעזור לי עם הקורונה הזאת היין הזה זה כל האלכוהול שיש לי בבית
אנונימית
אולי הוא מקולקל
זה סתם מגעיל ולא בריא
וגם את לא תשתכרי מיין אז אולי לא שווה
אם את רוצה תזמיני אלכוהול וחברים תעשי משהו כיף עם אווירה
זה סתם מגעיל ולא בריא
וגם את לא תשתכרי מיין אז אולי לא שווה
אם את רוצה תזמיני אלכוהול וחברים תעשי משהו כיף עם אווירה
שואל השאלה:
יש לי יותר מחצי בקבוק אני לא אשתכר?:(
אוף..ואין לי חברים בטווח קרוב
יש לי יותר מחצי בקבוק אני לא אשתכר?:(
אוף..ואין לי חברים בטווח קרוב
אנונימית
יכול להיות שכן אבל אם זה לא טעים לך זה באמת שווה את זה ?
לדעתי תנסי לדבר עם חברים ולקבוע אולי להם גם יש ואם לא אז תעשי משהו אחר שירגיע אותך אולי ללכת להליכה או משהו
לדעתי תנסי לדבר עם חברים ולקבוע אולי להם גם יש ואם לא אז תעשי משהו אחר שירגיע אותך אולי ללכת להליכה או משהו
אנונימית
באותו הנושא: