3 תשובות
שואל השאלה:
כי אז אפשר פשוט לאכול הכל ולא יקרה כלום
אנונימית
נורמלי זה לא תנסי להיגמל
לא, זה כן הפרעות אכילה כדאי מאוד שתפסיקי לעשות את זה ככה את תישארי רעבה ובלי אנרגיה בגוף, זה אנורקסיה כי את לא אוכלת כלום