8 תשובות
ברור שזה בסדר
כן זה בסדר לגמרי
זה ממש בסדר
בסדר גמור. אני יצאתי עם מישהו שהיה קטן ממני ב9 חודשים וזה לא הזיז
בטח שזה בסדר
כן. כל עוד שניכם נמצאים באותה רמת בגרות ואינטלגנציה אני לא רואה בעיה.
אנונימי
לא, תתביישי לך
נו ברור מה
נו ברור מה
באותו הנושא: