6 תשובות
יש לי 11 פרו מקס ומצלמה שווה!!
11פרו
לי יש נוט 20 ויש מצלמה מעולה ממש אבל לאייפון 11 יש מצלמה יותר טובה אז לדעתי או אייפון 12 או אייפון 11 פרו מקס
יש לי נוט 20 אולטרה והמצלמה אחלה למרות שאני בקושי משתמש בה
אייפון 12
הכי טוב מבחינת איכות התמונה
כל כך אייפון 12, יש לי ספציפית אייפון 11 פרו מקס והמצלמה מטורפת היא כל כך אמיתית ותוספת את הצבעים והאיות בצורה הכי מדוייקת