3 תשובות
וואי אני לא שמעתי על מישהו ששיפר ב200 נקודת, לא חושבת שזה אפשרי בכלל.
לשפר ב50 נקודות זה כבר קשה רצח.
לשפר ב50 נקודות זה כבר קשה רצח.
עשית קורס לפני שניגשת בפעם הראשונה?
שמעי זה הרבה לשפר, איך התחלת? למדת לבד או בקורס? בסוף נראה לי שאם ממש רוצים משהו אז אפשר. לא בטוח שיהיה פשוט אבל הכל אפשר. מכירה אנשים ששיפרו המון. גם אני שיפרתי נגיד. מציעה לך לבדוק בהייקיו, לי הייתה חוויה ממש טובה איתם, גם החומרים שלהם ממש מעודכנים אבל היה לי אחלה מורה, שממש ידע לעשות לי את ההתאמה של השיעורי בית לפי הדברים שפחות הייתי טובה בהם. הם אחלה ממש
באותו הנושא: