4 תשובות
head& shoulders
יש את הריח של המנטה, ממש אוהבת אותו.
יש את הריח של המנטה, ממש אוהבת אותו.
של סרקל!!
של נקה 7 הירוק
כשהשתמשתי בו הריח לא ירד לי עד לפעם הבאה שחפפתי (5 ימים)
כשהשתמשתי בו הריח לא ירד לי עד לפעם הבאה שחפפתי (5 ימים)
אני אוהבת את נקה 7 האדום והורד
באותו הנושא: