10 תשובות
כן זה טוב ! מעניין מאד
כן זה טוב אממ לא זוכר את מי אני אובב אני מניח את אל היין יש לזה גם סדרת המשך עם רומאים זה מגניב
כן זה טוב אממ לא זוכר את מי אני אובב אני מניח את אל היין יש לזה גם סדרת המשך עם רומאים זה מגניב
כןכןכן ספרים מדהימים
אם את אוהבת מיתולוגיה, ממליץ מאוד על כל הספרים של ריק ריורדן. יקום המיתולוגיה שלו מדהים, יש שם את המיתולוגיה היוונית,רומית,נורדית ומצרית ביקום אחד מאוד מגניב
מאוד מאוד את לא תתחרטי נשבעת לך
שואל השאלה:
נראה לי שקוראים לזה גיבורי האולימפוס או משהו כזה...
נראה לי שקוראים לזה גיבורי האולימפוס או משהו כזה...
אנונימית
כל כך את לא תפסיקי זה הספר הכי טוב שתקראי את יכולה לשלוח לי פרח?
שואל השאלה:
נגמרו לי הפרחים לשאלה הזאת, סליחה):
נגמרו לי הפרחים לשאלה הזאת, סליחה):
אנונימית
ברור!!!