6 תשובות
כי ככה זה הכי יפה כפרע אין מה לעשות תתמודדי עם המציאות
אנונימי
זה לא נכון. כל אחד אוהב משהו אחר.
מה
שואל השאלה:
לא אמרתי שכל אחד אוהב את זה
אמרתי שזה האידיאלי ןלדעתי זה מטומטם
לא אמרתי שכל אחד אוהב את זה
אמרתי שזה האידיאלי ןלדעתי זה מטומטם
אנונימית
כבר ממזמן לא אומרים את זה.
אנונימית
זה פשוט גוף של דוגמנית לא יודעת אם זה אידיאלי
באותו הנושא: