התחברות
הרשמה
יהיה לי חם היום עם גינס וסווטשירט (סביבות 11 יוצאת רק)?
23 באוקטובר 2020, 18:21
לבוש
חולצות
ג'ינס
סטיילינג
אופנה
4 תשובות
לא.
ל
ליהיא.
לא ממש
t
tpwk........
ב11 יהיה נעים לא חם
א
אנונימית2אנונימית
לא. אני גרה במרכז ובסביבות חמש וחצי כבר מתחיל להיות קר
H
Hell was boring:
באותו הנושא:
כמה רע זה לבוא עם סווטשירט אפור חלק וגינס שחור עם קרעים לבר מצווה של ידיד?
יהיה לי קר עם חולצה קצרה וסווטשירט?
גינס שחור וסווטשירט שחור או גינס שחור וסווטשירט אפור?
ממתי יהיה לגיטימי שאני אלבש סווטשירט?
יהיה לי קר היום עם גרביון רשת, שורט ג'ינס וסווטשירט אוברסייז?
זה יותר מידי גברי לשים סווטשירט בורדו כהה עם גינס שחור שחוק?
אני גרה במרכז, יהיה יותר מידי חם בשביל סווטשירט?
ללבוש טייץ שחור וסווטשירט שהוא טיפה קרופ זה בסדר ללבוש לבית כנסת?
מחר ללכת עם חולצה קצרה וסווטשירט או חולצה ארוכה וסווטשירט?
סווטשירט אדום עם גינס שחור זה בסדר ללבוש לבאולינג בערב?
מוזר לשים סווטשירט גדול עם גינס מומ?