13 תשובות
זהו עניין אינדיבידואלי (משתנה)
כל נערה והמזל שלה.
יש האומרים שזה גנטי.
תהני מהצמיחה שלך.
אם אני לא טועה מקסימום עשרה סנטימטר כמובן שזה משתנה
גם תלוי בגובה ההורים שלך את בד"כ ממוצע של שניהם
יש קשר, ודאי שיש.
ההתפתחות נמשכת עד גיל 18-21 פלוס מינוס.
משתנה מאחת לאחת.
שואל השאלה:
מה?! אמרו לי שגובהים איזה 10 סנטימטר! די מה זה אומר שאני בקושי אגבה כבר?! אוף אז סתם התחלתי לאכול עוף ובשר! יאו בא לילמות כל החיים אני אשאר 157 וחצי?!
ואמא שלי 156 וחצי ואבא שלי מעל 175 בערך. אני אגבה פחות מ6 סנטימטר?: (
אנונימית!(:
אצל כל אחת זה אחרת... (יש בנות שמקבלות מחזור בגיל שמונה, ולא נעצרות או משהו)
אבל כן, אחרי המחזור גבהים יותר לאט... ומעט (יחסית לגובה שגבהים לפני)
מקווה שעזרתי:)
זה משתנה מאחת לאחת. יש כאלה שממשיכות לגבוה עוד הרבה, ויש כאלה שגובהות עוד קצת. אין קשר ישיר בהכרח בין קבלת המחזור להמשך הגביהה:)
זה לא קשור למחזור, בנות מפסיקות לגבוהה בגיל 16.
זה לא כל כך קשור,
בכיתה ז' שקיבלתי מחזור היתי 1.52 עכשיו אני עולה לי', וכבר אני 1.60, אבל יש בנות שגובהות רק ב3 ס"מ... אצל כל אחת זה שונה.
זה לא קשור, אבל אחרי המחזור גובהים לאט יותר.
אז לא יכול להיות מצב של קפיצה בגובה שנגיד פתאום בשנה תגבהי 10 סנטימטר
מקווה שעזרתי (:
חברות יקרות.
מחזור וגביהה- בינהם קשר ישיר.
מחזור מראה על התפתחות תקינה, התפתחות הגוף היא הצמיחה שלו.
מחזור הוא עוד שלב בהתפתחות, בצמיחה.
אחרי קבלת המחזור פחות גובהים..
גובהים עוד מעט וזהו...
כמה סנטימטרים...
מקווה שעזרתי:)
אחרי קבלת המחזור כמעט כבר לא גובהים אולי 2 -3 ס"מ:)
אין קשר!