5 תשובות
אני מזמינה מהאתר כמעט 4 שנים ולא לקחו לי ממנו שקל יותר ממה שצריך
פשוט תזמיני ואל תשמרי את הכרטיס אשראי
אני ממליצה לך שלא
בגלל ששמעתי את התנאים שיש לעובדים שם , על האיכות של הבגדים וכמובן על כך שגונבים כסף ופרטי כרטיס אשראי
אז עם תשלמי עוד 20 שקל על בגד יהיה לבגד איכות הרבה יותר טובה וללא גניבה של פרטי כרטיסי אשראי וכסף
אבל תעשי מה שאת רוצה
בגלל ששמעתי את התנאים שיש לעובדים שם , על האיכות של הבגדים וכמובן על כך שגונבים כסף ופרטי כרטיס אשראי
אז עם תשלמי עוד 20 שקל על בגד יהיה לבגד איכות הרבה יותר טובה וללא גניבה של פרטי כרטיסי אשראי וכסף
אבל תעשי מה שאת רוצה
תזמיני ואל תשמרי את האשראי
ממליצה לך לא להזמין
באותו הנושא: