10 תשובות
"מה שם השרת שלך בדיסקורד?"
לדעתי עדיף
שואל השאלה:
וזה באמת הגיוני? נגיד אני אשאל אותו מה השם של השרת שלך והוא יגיד לי את השם ולא יצחק עליי?
אנונימית
למה שיצחק עליך?
שואל השאלה:
הרגע הורדתי דיסקורד ואני לא ככ מבינה איך זה הולך
אנונימית
אה, עדיף שתשאלי איך קוראים לו בדיסקורד
שואל השאלה:
שאלתי מה השם שלך בדיסקורד והוא אמר לי שלא ככה אומרים את זה
אנונימית
תשאלי אם הוא יכול להוסיף אותך
מה השם של משתמש הדיסקורד שלך, או מה ה-טאג שלך
כאילו הוא התכוון שזה חא עובד ככה בגלל שהוא צריך לתת לך את השם שלו והשטאג שיש לו ותשאלי אותו אם הוא יכול לתת לך קישור לשרת שלו