8 תשובות
כרגע נראה לי ש11
באמת שאין הבדל
אייפון 11 , בכללי שתי הטלפונים חרא לדעתי.
אני לא ככ רואה הבדל
12 מיני.
ממש זול ועם מעבד יותר טוב
ממש זול ועם מעבד יותר טוב
כלום האייפון זה הכי חרא
כל מי שאומר אין הבדל יודע לראות אם טוב לפי הצורה של הטלפון והדגם, לא החומרה.
מעבד שחזק ביותר מ 50%
5g
מגנט מאחורה
מסך אולד!!!!!
ועוד מלא חידושים באותו מחיר ! אם אתה קונה את ה 11 אתה פראייר כי ה11 זה מסך lcd שהוא גרוע
מעבד שחזק ביותר מ 50%
5g
מגנט מאחורה
מסך אולד!!!!!
ועוד מלא חידושים באותו מחיר ! אם אתה קונה את ה 11 אתה פראייר כי ה11 זה מסך lcd שהוא גרוע
11
באותו הנושא: