9 תשובות
אולי יהיה בסדר לדבר, אבל אל תפתחי רגשות שוב. זה התנהגות של מניאק שרוצה את כל הקופה. אגב, למה הוא עזב גם את חברה שלך? זה בא ממנו או שהיא זרקה אותו ואז כשנשאר לבד חזר אליך?
קחי את מה שאני אומר בערבון מוגבל, את מכירה אותו. תחשבי אם זה הסיפור, או שיש משהו נוסף שצריך לקחת בחשבון... סומך עלייך. בהצלחה!
קחי את מה שאני אומר בערבון מוגבל, את מכירה אותו. תחשבי אם זה הסיפור, או שיש משהו נוסף שצריך לקחת בחשבון... סומך עלייך. בהצלחה!
מה שאת מרגישה... אם יש על מה לדבר ובא לך לשמוע מה יש לו להגיד אז סבבה
ואם לא אז תגידי לו שאין על מה לדבר
ואם לא אז תגידי לו שאין על מה לדבר
תדברי איתו אבל אל תחזרי אליו, תמיד טוב לסגור את הדברים טוב.
עונה מה שמרגיש לך לנכון. לדעתי, אם יש שם איזה משהו לא פתור תפתרי את זה אבל רק אם את בשלה ומוכנה לזה. האם לחזור לקשר? לדעתי לא כדאי
תני לו סטירה
לא לדבר איתו
שואל השאלה:
כתבתי פשוט לא והוא לא ענה עדיין כשנענה אעדכן אתכם ותעזרו לי לנסח?
כתבתי פשוט לא והוא לא ענה עדיין כשנענה אעדכן אתכם ותעזרו לי לנסח?
אנונימית
עונים לא וזהו אין לך מה לדבר עם בן אדם כזה שבגד בך, לא מגיע לו רבע מהזמן שלך
ignore