7 תשובות
כי זה ממספר כלשהו של נקודות אמינות
לא כל אחד יכול
לא כל אחד יכול
שואל השאלה:
יואוו אבל הייתי 53 איך אני עכשיו מעלה בחזרה
יואוו אבל הייתי 53 איך אני עכשיו מעלה בחזרה
אנונימית
אפשר לערוך רק מעל או ב49 נקודות אמינות
את צריכה להתחבר כל יום ( אפילו סתם לכמה
דקות ) ולא לעבור על חוקי האתר.
דקות ) ולא לעבור על חוקי האתר.
הנקודות אמינות+נאמנים=חסימה.
כי את מתחת ל49 נקודות
כי יש לך מתחת ל50 נקודות אמינות
באותו הנושא: