8 תשובות
אני בטוחה שהם עושים את זה
הם עושים את זה
חחח, איזו אירוניה שרק בנות עונות לשאלות כאלו.
בכל אופן לא..
עושים חופשי אבל תלוי אם זאת ידידה או מישהי שהם בקטע איתם
לול ידידים שלי עושים את זה
אני לפחות לא ,אני זה שנותן עצות :)
מה לא... למה שאני אעשה תחרא הזה?? יש סיכוי שאני אעשה סקריןשוט ואשתף אבל אני לא אתייעץ איתם מה לכתוב ואני אשלח להם תמונות של הצאט רק אם יהיו הודעות מצחיקות או שיט
ידיד שלי מתייעץ איתי מה לענות ומצלם לי מסך ועושה סטוק לאנשים
אז אני מניחה שיש בנים שעושים את זנ