3 תשובות
תפרוץ לה לבית ותעשו דייט בשירותים
פיקניק זה טוב כי זה באוויר הפתוח וגם מזג האוויר מתחיל להתקרר
פשוט תביאו אוכל טעים וחטיפים ותשבו על איזה ספסל או שמיכה תדברו ותסתובבו
זאת נראה לי האופציה הכי טובה מאחר וכמעט כל החנויות והמקומות סגורים
גם לנסוע לים ולשבת שם ולדבר זה נחמד
נראה לי שכן.
אולי את עובדת יותר עם שכל. אני לא בעד למהר למגע אינטימי.
זה בסדר לגמרי לדעתי