4 תשובות
ראיתי את הסדרה, סדרה נחמדה. די טובה.
^כנ''ל, אבל אני פשוט הפסקתי לצפות מתישהו כי קצת נמאס לי /:
אחת הסדרות, באסה שלא התחברתם עליה
סדרה פצצהה עפתי עליה