2 תשובות
שואל השאלה:
נכון גם לי היה מקליט עם קול פעם
נכון גם לי היה מקליט עם קול פעם
אנונימית
וואיי שאלה טובה אני גם לא מבינה פעם כשהיה לי את האפלקציה הרגילה שהשם שלה זה ריקורדר זה היה מקליט עם קול ועכשיו אחרי עידכון לא שומעים כלום לא חשוב כמה הווליום גבוהה
אנונימית
באותו הנושא: