7 תשובות
מבטיח שגם אני ככה, זאת הקורונה הזאת הורסת לכולנו את החברה
עכשיו, אני וחבר שלי באותו חדר והוא כל כך עסוק בלשחק שלא שם לב שיש לי דמעות..
אנונימית
לפני חודש אולי
אתמול ואם את רוצה לדבר אני תמיד זמינה בפרטי
את הרמיוני, תעשי איזה קסם או משהו שיהיו לך חברים
בערך כל התקופה האחרונה בעיקר כי אני לא מסתדרת עם ההורים שלי.
אם את רוצה לדבר אני תמיד פה :)
את מאובחנת עם דיכאון או שאת סתם מזלזלת בבעיות של אנשים?
אנונימית