התחברות הרשמה

הממוצע בתעודת בגרות 103 זה טוב?

22 באוקטובר 2020, 19:44
ציוניםבגרותתעודת בגרותבגרויותלימודים אקדמיים    
5 תשובות
זה קיים? :(
אנונימי
כן
F
False Kings (בת) - פרשתי
כן מאוד
כ
כינוי מעפן
אידי ו אוגול
כ
כינוי מעפן
לא
ע
עץ אקראי ברחוב
באותו הנושא:
ממוצע תעודת בגרות 96 זה בסדר?
ממוצע תעודת בגרות 89 זה טוב?
מה ממוצע תעודת בגרות נחשבת לבינונית/ טובה?
אם הממוצע בתעודת בגרות שלי יוצא 79.5 מעגלים לי ל80?
האם לאוניברסיטאות משנה ממוצע תעודת הבגרות?
הממוצע לתעודת בגרות איכותית זה עם בונוסים או בלי?
ממוצע 80 בתעודת בגרות זה בסדר ?
מה לדעתכם נחשב לממוצע תעודת בגרות טוב?
איך מחשבים ממוצע תעודת בגרות?
ממוצע 80 זה סבבה בתעודת בגרות נכון?
הממוצע בתעודת בגרות 102.44 זה טוב?