10 תשובות
כן רק לך :(
הלוואי
לי עדיין יש:(
שואל השאלה:
ברצינות? חשבתי שהוא הפסיק הוא כבר לא מופיע אצלי יותר

אני מתגעגע לתחושה שאני מתעצבן מהפרסומות שלו :(
אנונימי
גם לייי. אבל עכשיו יש את שאר החקיינים שלו בכל מקום שהם יותר נוראיים אפילו. אני כבר מתגעגעת לראות רק את הדר אשוח.
שואל השאלה:
כן עדיין יש אצלי את החקיינים הם לגמרי מציקים

כמו הזה השמן שמסביר על אמזון
אנונימי
^נשבעתת
היה לי אותו היום בבוקר בדיוק. הוא ממש מעצבן. וגם השחצן הזה מאיר פיסינגר. כל שנייה מופיע לי בfor you. גם לטיק טוק הם הגיעו.
רק לך
האמת הם הפסיקו לי מאז שטסתי ליפן יש לי עדיין פרסומות יפניות
גם ליי
יואוו זה סיוטט
אנונימית