התחברות הרשמה

מפקחים בfxp גם ננזפים כמו מנהלים?

22 באוקטובר 2020, 12:41
FXPנאמני סטיפס    
5 תשובות
כן
ל
ליקריץ_
כן.
R
Roger Taylor
כן
ה
הנערה משום מקום
כן
א
אנונימית2אנונימית
יותר
יש הרבה יותר אחריות למפקחים
א
אישה חרסינה
באותו הנושא:
אני מפקח בFXP ו...
יש פה גולשים/מנהלים/מפקחים/ראשיים בFXP?
איך נהיים מפקחים בfxp?
למה בסטיפס אי אפשר להיות מנהלים כמו בfxp?
כדאי להיות מפקח בfxp ולמה?
אנשים שהיו מנהלים או מפקחים באף אקס פי?
יש פה מנהלים/מפקחים כמו בכספ?
מפקחים בfxp הם הם כמו נאמנים בסטיפס?
יש מפקחים ספאמרים בfxp?
מה אתם חושבים שמפקחים בfxp עושים?
מפקחים בfxp מקבלים יחסית הרבה לייקים ביום?