8 תשובות
שבוע? אני לא בטוחה עד כמה זה תקין לרדת 2 קילו בשבוע.
תלוי כמה קמ, ואיזה מהירות, אוכל טוב את צריכה. והכי חשוב לא להרעיב... בהצלחה
זה ייקח לך שבועיים לדעתי וזה בריא לגמרי לרדת קילו בשבוע, מעבר לזה גבולי
צריך גירעון קלורי,
וזה תלוי במשקל שלך, נגיד כאלה שבעודף משקל ירדו 2 קילו בשבוע אבל כאלה שעם משקל תקין ירדו יותר לאט כמו קילו בשבוע
שואל השאלה:
לא לא מרעיבה את עצמי .

אני אוכלת כל 3 שעות , שותה הרבה מיים , עושה הליכה של 5 קמ"ש למשך שעה הליכה כל יום (במשך שבוע)

ואני אוכלת ממש בריא:
אני קמה בערך ב 12.

אז אני אוכלת ב-12 : שיבולת שועל על בסיס מיים וחצי כוס חלב 1% וכפית דבש.

אחרי 3 שעות אני אוכלת- כריך עם חביתה (מלחם/פיתה מקמח מלא/כוסמין )

אחרי 3/4 שעות אני אוכלת סלט גדול עם קרוטונים ביצה קשה וחצי קופסאת טונה במים.


וזהו אחרי 7 אני לא אוכלת בכלל כי זה לא בריא.


(נב- אני בת 19)
אנונימית
נשמע טיפה קצת מדי..
שואל השאלה:
אבל אני קמה ב12 ואחרי 7 אני לא אוכלת ...
אין לי כלכך ברירה
ולאכול כל 3 שעות זה הכי בריא
אנונימית
זה בסדר