2 תשובות
כתוב על הקופסה בדרכ תבדקי
צריך להיות כתוב על האריזה/באתר שלהם
לפי מה שאני יודעת בקפסולה רגילה אין קלוריות כי בקפאין אין קלוריות אבל אולי בגלל שזה עם טעמים אז יש אבל כנראה שממש טיפה