2 תשובות
כתוב על הקופסה בדרכ תבדקי
צריך להיות כתוב על האריזה/באתר שלהם
לפי מה שאני יודעת בקפסולה רגילה אין קלוריות כי בקפאין אין קלוריות אבל אולי בגלל שזה עם טעמים אז יש אבל כנראה שממש טיפה
לפי מה שאני יודעת בקפסולה רגילה אין קלוריות כי בקפאין אין קלוריות אבל אולי בגלל שזה עם טעמים אז יש אבל כנראה שממש טיפה
באותו הנושא: