10 תשובות
לא, זה הופך אותך לאנושית
לא.
לא זה רק שאת מחזירה למישהו על משהו שהוא עשה לל
נקמה זה אנושי אבל זה לא חכם כי נקמה גוררת נקמה
לך*
זה אנושי אבל כמו שאמרו פה
זה גורר לעוד ועוד שנאה זה לא חכם בשבילך..כי את אף פעם לא תהיי מרוצה מסופקת נקמה אמיתית זה להמשיך הלאה.
זה גורר לעוד ועוד שנאה זה לא חכם בשבילך..כי את אף פעם לא תהיי מרוצה מסופקת נקמה אמיתית זה להמשיך הלאה.
לא)
שואל השאלה:
אבל נקמה לא אמורה להיות בצורה כזאת, אני יכולה לנקום במישהו שפגע בי בלי שהוא ידע שזאת אני, זה לא משנה אם הוא ידע שהחזרתי לו, כל עוד אני מרגישה שעשיתי את עבודתי זה לא משנה לי.
אבל נקמה לא אמורה להיות בצורה כזאת, אני יכולה לנקום במישהו שפגע בי בלי שהוא ידע שזאת אני, זה לא משנה אם הוא ידע שהחזרתי לו, כל עוד אני מרגישה שעשיתי את עבודתי זה לא משנה לי.
אנונימית
יחסית, תלוי מה הנקמה אבל לא רצוי להגזים בזה ובמחשבות על לנקום בכללי, עדיף עד כמה שזה קשה לסלוח ולשחרר, זה לא פשוט, אבל זה יעיל יותר מלהיות נקמן ולנסות לנקום בכללי, זה יכול להפוך אותך לאדם גרוע יותר מאדם שפגע בך, נכון שאת פגועה ממנו אבל מה תועלת בזה אם זה רק ירוקן אותך נפשית ? את יכולה לנקום בו בזה שתחיי את החיים שלך ותהיי אדם טוב יותר ממנו.
אם את כנראה שואלת פה כן משנה לך...
פשוט תזרמי עם הרגשה...נרא מה תרגישי
פשוט תזרמי עם הרגשה...נרא מה תרגישי
באותו הנושא: