3 תשובות
היי, אני ממש מבינה אותך ומקווה הקורונה תעבור- תזכרי תמיד שהכל לטובה
בהצלחה בהמשך(:
בהצלחה בהמשך(:
היי, מבינה אותך לגמרי, קודם תכנסי לרוגע, כיתה ז כיתה קלילה, רק צריך להבין את החומר, תכתבי את הסיכומים מהשיעורים, ואם את רוצה תביאי את האינסטגרם שלך, אני מורה פרטית אבל תתייעצי איתי כל יום נעשה סיכום על הכל ביחד , ואת הש.ב ונעביר לך את השנה
כמה טיפים להתרכז בזום (מקווה שזה יעזור):
סביבה נקיה ושקטה (ומסודרת)
לבקש מהמשפחה לא להפריע
לבקש מהמורה להקליט את השיעור (אם את לא הבנת משהו לראות אותו שוב)
חדר מסודר עם כמה שפחות הסחות
לדעת שלאף אחד זה לא פשוט (עובדה אין לי בעיות קשב וריכוז ואני לא מצליחה בכלל להתרכז בזום)
אם את לא מבינה נושא מסוים לשבת עוד קצת ולהשקיע עד שתביני
אם יש לך חברה שטובה בדברים האלה לשאול אותה (זה בסדר! קרה לי כמה פעמים ששאלו אותי והרגשתי גאה בעצמי מאוד זה ייתן לה הרגשה טובה)
לעשות הליכה ולנקות את הראש בסוף הזומים
להחבר מהמחשב (יותר נוח)
ואני יודעת שזה קשה אבל לא לגלוש לדברים אחרים
סביבה נקיה ושקטה (ומסודרת)
לבקש מהמשפחה לא להפריע
לבקש מהמורה להקליט את השיעור (אם את לא הבנת משהו לראות אותו שוב)
חדר מסודר עם כמה שפחות הסחות
לדעת שלאף אחד זה לא פשוט (עובדה אין לי בעיות קשב וריכוז ואני לא מצליחה בכלל להתרכז בזום)
אם את לא מבינה נושא מסוים לשבת עוד קצת ולהשקיע עד שתביני
אם יש לך חברה שטובה בדברים האלה לשאול אותה (זה בסדר! קרה לי כמה פעמים ששאלו אותי והרגשתי גאה בעצמי מאוד זה ייתן לה הרגשה טובה)
לעשות הליכה ולנקות את הראש בסוף הזומים
להחבר מהמחשב (יותר נוח)
ואני יודעת שזה קשה אבל לא לגלוש לדברים אחרים
באותו הנושא: