9 תשובות
תלבשי מה שאת רוצה ..
למה שנחשוב על מישהי משהו בגלל הלבוש שלה.
תלבשי מה שבא לך
שיש לה סטייל. ברנדי זה מדהים. תלבשי מה שנוח לך ללבוש.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לובשת מה שאני רוצה ואני הולכת עם זה למקומות אבל זה בסדר לשיעור?
אנונימית
מה הקשר פרחה, זה ממש יפה לדעתי.
שואל השאלה:
אנונימית
כן זה גם בייסיק כזה זה לא יראה בולט בקטע מוזר
ממש יפה
;-/
שואל השאלה:
אוקיי תודה❤
אנונימית
וואו הגופיה מהממת, ואני חןשבת שזה בסדר ללבוש את זה לזום אין בזה משהו שגוי