9 תשובות
תלבשי מה שאת רוצה ..
למה שנחשוב על מישהי משהו בגלל הלבוש שלה.
למה שנחשוב על מישהי משהו בגלל הלבוש שלה.
תלבשי מה שבא לך
שיש לה סטייל. ברנדי זה מדהים. תלבשי מה שנוח לך ללבוש.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לובשת מה שאני רוצה ואני הולכת עם זה למקומות אבל זה בסדר לשיעור?
אני לובשת מה שאני רוצה ואני הולכת עם זה למקומות אבל זה בסדר לשיעור?
אנונימית
מה הקשר פרחה, זה ממש יפה לדעתי.
שואל השאלה:
קישורים מצורפים:
אנונימית
כן זה גם בייסיק כזה זה לא יראה בולט בקטע מוזר
ממש יפה
ממש יפה
שואל השאלה:
אוקיי תודה❤
אוקיי תודה❤
אנונימית
וואו הגופיה מהממת, ואני חןשבת שזה בסדר ללבוש את זה לזום אין בזה משהו שגוי
באותו הנושא: