5 תשובות
תראי זה ממש יפה והכל אבל לשלם 200 שקל על חוטיני זה פשוט לא נראה פרופורציונלי...
אם את אוהבת רוצה ויכולה להרשות לעצמך אז כן למה לא
שואל השאלה:
יכולה לקנות 200 שקל זה כלום
אנונימית
200 שקל זה די הרבה בשביל חוטיני..
אבל אם זה משהו שאת ממש ממש רוצה אז תקני , אם זה משהו שאת יכולה לקנות בחנות אחרת ב2 שקל רק בלי הסמל של קלווין קליין ולהשקיע את ה200 שקל במקום אחר אז עדיף לך
זה סתם יקר לדעתי
זה עולה כמעט 200 שקל על חוטיני שהוא בגלל לא מיוחד או משהו
את יכולה לקנות בחנות של אמריקן איגל 4 במאה והם יהיו הרבה יותר יפים, מיוחדים וטובים
קלווין קליין זה נטו פוזה ואם את לא מעלה את זה מחוץ למכנס (שזה מכוער לדעתי) אז אף אחד בכלל לא רואה את זה...
אנונימית