5 תשובות
כן
הוא הצליח למרות הכאבים.
ממליץ לצפות בזה, לדעתי המסלול הכי יפה זה של אסף גורן, שהוא היחיד שסיים את אותו המסלול וזה למרות הכאבים שהיו לו, חוץ מזה שהוא בן אדם עם אנרגיות מאד טובות ופשוט כיף לצפות בו.
*** ספוילר **


























הוא הגיע לקיר ( עד הסוף ) ב05:57:28
הוא עכשיו מתמודד חח