5 תשובות
שואל השאלה:
אכלתי עכשיו תפוח זה בסדר?
אנונימית
תספרי להורים שלך שזה כמה שאת אוכלת.
דבר ראשון זה ממש לא טוב לאכול ככ קצת דבר שני מומלץ לאכול הרבה יותר מזה
את צריכה לאכול הרבה יותר מזה. ובאופן כללי העובדה שאת סופרת קלוריות לכזאת רמה של דיוק גם לא מעודדת במיוחד
בקושי אכלת זה לא בריא
xm1