13 תשובות
כן
נורמלי לא בדרכ אין כאלה זוגות בסדר זה מעולה
כן
למה שתהיה בעיה בזה
כן זה כולה גובה העיקר שאתם מסתדרים
סתם מתעניין איזה גובה אתם?
שואל השאלה:
אני מטר 177 והוא מטר 162
אז קצת קשה להתנשק בעמידה ..
יש לכם טיפים שיראה פחות מוזר?
אנונימית
שואל השאלה:
יש בינינו 15 ס''מ..
אנונימית
לא להתנשק בעמידה חחח
שואל השאלה:
חח
אבל זה יותר כיף מאשר בישיבה
אנונימית
כשאמרת שיראה מוזר לא התכוונת ליד אנשים אחרים?
שואל השאלה:
התכוונתי האם זה יראה מוזר לאנשים אחרים לאות זוג שהבת יותר גבוהה מהבן ב15 ס''מ..
והאם זה יראה מוזר מתי שנתחבק או נתנשק?
אנונימית