13 תשובות
כן
כן ברור
נורמלי לא בדרכ אין כאלה זוגות בסדר זה מעולה
כן
למה שתהיה בעיה בזה
למה שתהיה בעיה בזה
כן זה כולה גובה העיקר שאתם מסתדרים
סתם מתעניין איזה גובה אתם?
שואל השאלה:
אני מטר 177 והוא מטר 162
אז קצת קשה להתנשק בעמידה ..
יש לכם טיפים שיראה פחות מוזר?
אני מטר 177 והוא מטר 162
אז קצת קשה להתנשק בעמידה ..
יש לכם טיפים שיראה פחות מוזר?
אנונימית
שואל השאלה:
יש בינינו 15 ס''מ..
יש בינינו 15 ס''מ..
אנונימית
לא להתנשק בעמידה חחח
שואל השאלה:
חח
אבל זה יותר כיף מאשר בישיבה
חח
אבל זה יותר כיף מאשר בישיבה
אנונימית
כשאמרת שיראה מוזר לא התכוונת ליד אנשים אחרים?
כן
שואל השאלה:
התכוונתי האם זה יראה מוזר לאנשים אחרים לאות זוג שהבת יותר גבוהה מהבן ב15 ס''מ..
והאם זה יראה מוזר מתי שנתחבק או נתנשק?
התכוונתי האם זה יראה מוזר לאנשים אחרים לאות זוג שהבת יותר גבוהה מהבן ב15 ס''מ..
והאם זה יראה מוזר מתי שנתחבק או נתנשק?
אנונימית
באותו הנושא: