8 תשובות
רגילים, רוב האנשים של סטיפס הם די חננות (אל תכחישו)
חננות חח סתם
רגילים
למרות שאני לא רגילה אני מיוחדת
למרות שאני לא רגילה אני מיוחדת
מהבנות רגילות
מהבנים יש יותר ערסים לדעתי לפחות
מהבנים יש יותר ערסים לדעתי לפחות
אממ תלוי מי מסתכל על זה... יש רגילים, אבל גם הרבה ערסים.
מחוננים שכותבים יומן
הפעם האחרונה שכתבתי יומן היה בגיל 4 וגם לא סיימתי רגילים נרשמתי לאתר רק כדי לדאול איך לזרוק אותו
אני כאן לא הרבה זמן בסטיפס
ובזמן מאוד קצר האתר התמלא בערסים
מבאס
ובזמן מאוד קצר האתר התמלא בערסים
מבאס
באותו הנושא: