5 תשובות
אדק אנשים צריכים להרוויח כסף ;-;
אבל כן עדיף להמשיך כמה שאפשר
אבל כן עדיף להמשיך כמה שאפשר
ברור שאם הסגר ימשיך זה יעזור, אבל המדינה צריכה לשתף עם זה פעולה.. אזרחי המדינה מעדיפים לצאת להפגנות בצל הקורונה ובגלל הסגר שמנסה למנוע ממנה להחמיר.. ברגע שהסגר ימשיך יותר מדי המדינה חלילה עלולה לקחת את זה למקומות קיצוניים יותר ויותר.. אנשים כבר לא יודעים איך להתמודד עם זה.. אני חושבת שצריך להמשיך עם הסגר עוד כחודשיים אבל כשנחזור לשגרה להמשיך במגבלות מרחק (לא לאפשר לצאת למרחקים ללא סיבה מוצדקת)
את חייבת להבין שנכון, הסגר מצמצם את הקורונה בצורה משמעותית ולהמשיך את הסגר מאוד יעזור להיפטר מה קורונה אבל בתהליך אנשים והממשלה ביחד איתם קורסים מבחינה כלכלית, לא יכולים לקנות לעצמם אוכל ולשלם תשלומים בסיסיים כמו מים וחשמל ובסופו של דבר הם יאבדו את הבתים שלהם, ובנוסף לזה יש אנשים שלא יכולים להיות כל הזמן בזום ולעבוד דרך הבית כי אין להם מכשירים כמו פלאפונים ומחשבים אז הם חייבים שיהיו לימודים בבית ספר ולא אונליין.
אז את כן צודקת והסגר אמנם עוזר מאוד ומשפר מאוד את מצב הקורונה בארץ אבל ההשלכות של הסגר האלו גדולות מאוד ולכן צריך לבדוק אם אנחנו יכולים לשמור על המצב הקיים ולצמצם נפגעי קורונה גם בלי הסגר ולתת לעוד אנשים דרך להתפרנס מספיק בשביל לחיות מהעבודה שלהם
אז את כן צודקת והסגר אמנם עוזר מאוד ומשפר מאוד את מצב הקורונה בארץ אבל ההשלכות של הסגר האלו גדולות מאוד ולכן צריך לבדוק אם אנחנו יכולים לשמור על המצב הקיים ולצמצם נפגעי קורונה גם בלי הסגר ולתת לעוד אנשים דרך להתפרנס מספיק בשביל לחיות מהעבודה שלהם
ברור שעכשיו יתפחו את כל המדינה אנחנו נחזור לגל שלישי וגל רביעי וזה לא יגמר לעולם. זה מטומטם לפתוח את המדינה ומה שיותר מטומטם זה שעצמאים לא חשבו מראש לשמור כסף ליום שחור. אם אנשים היו יודעים לנהל את הכסף שלהם נכון ולא לטוס כל שני וחמישי לאיפה שבאלהם ולעשות חיים אז הם לא היו יוצאים גם להפגין.
או שיעשו סגר כללי כמו שהיה למשך חצי שנה עד שיהיו 0 חולים או שלא יסגרו בכלל כמו בשבדיה, למה משחקים איתנו?
באותו הנושא: